منظور از سالن های زیبایی مراکزی هستند که خدمات گسترده تری را نسبت به آرایشگاه ها ارائه می دهند مثل: کلیه خدمات مو مانند رنگ، استایل، کوتاهی، شینیون و خدمات مانیکور، پدیکور، گریم تخصصی، میکاپ تخصصی، ماساژ حرفه ای و سایر مواردی که روز به روز به خدمات این مراکز اضافه میشود مثل کاشت و لمنیت مژه. این سالن ها معمولا فضای بزرگتری دارند و کیفیت بیشتری رو در خدماتشون ارائه می دهند. در واقع سالن های زیبایی به اتاق های مختلفی برای هریک از خدمات به صورت مجزا تقسیم شده اند که در هر کدوم یک نوع از خدمات بوسیله متخصص انجام می شود. همانطور که میدونید این مراکز روز به روز در حال گسترش هستند چون خانم ها رو از رفتن به آرایشگاههای مختلف بی نیاز میکنند، حالا در این بین مراکزی موفق هستند که مشتری خودشون رو به صورت هدفمند جذب کنند و از شیوه های نوین برای ماندگاری و حفظ رابطه با مشتری استفاده کنند.

راهکاری ویژه برای جذب مشتری در سالن های زیبایی:

از اونجایی که مشتری های سالن های زیبایی فقط خانم ها هستند، پس با تبلیغات به روش های متداول مثل پخش تراکت و آگهی نامه و حتی بیلبورد بازخورد مناسبی نخواهید گرفت و هزینه ای که صرف میکنید تماما به بازار هدف شما که خانم ها هستند نمیرسه. تبلیغات شما برای جذب مشتری باید حول محور بانوان انجام بگیره، یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات سالنهای زیبایی، ارسال پیامک تبلیغاتی فقط به خانم هاست. این کار به راحتی با استفاده از پنل پیامک برای سالن زیبایی امکان پذیره، با استفاده از امکانات سامانه پیامک به راحتی میتونید به خانم های منطقه ای که سالن زیبایی شما در اونجاست پیامک بزنید و سالن زیبایی و حتی اگر قیمت های شما رقابتی هست قیمت های خود را اعلام کنید. علاوه بر اینکه میتوانید خانم های یک منطقه خاص را برای معرفی خود انتخاب کنید، میتوانید محدوده سنی خاصی را در نظر بگیرید مثلا پیام معرفی سالن زیبایی خود را به خانم های سن ۲۰ تا ۴۰ سال در منطقه میدان ولیعصر ارسال کنید! در این صورت تمامی هزینه ای که برای تبلیغات خود انجام داده اید نه تنها نسبت به تمامی روش های تبلیغاتی ناچیز است بلکه تماما صرف کسانی شده که مخاطب هدف شما هستند و این بی نظیره!

در ادامه روش هایی رو خواهیم گفت که بتوانید مشتری هایی که جذب کردید را به مشتری همیشگی خود تبدیل کنید و روز به روز با کمک مشتری های خود از نواقص کاری سالن خود مطلع شوید و آنها را برطرف کنید.

ارسال لیست قیمت:

اولین کاری که برای مشتری های جدیدتون باید بکنید اینه که لیست قیمت خدماتتون رو با لینک شبکه اجتماعی ای که در اون فعال هستید براشون sms کنید، بهترین کار این هست که باشگاه مشتریان داشته باشید و تخفیف های خوبی رو برای اعضای این باشگاه در نظر بگیرید و در همین پیام به مشتری خود بگید که اگر مایل به عضویت در باشگاه مشتریان هست کلمه “باشگاه مشتریان” رو ارسال کنه که این قابلیت در پنل پیامک وجود داره. برای مثال: “سارای عزیز سلام، به سالن… خوش اومدی، عضو باشگاه مشتریان ما شو و از تخفیف های شگفت انگیز ما برخوردار شو، کلمه “باشگاه مشتریان” رو به همین شماره ارسال کن – لینک اینستاگرام

 

  • Share:

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

درخواست مشاوره

اطلاعات خود را تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند