احتمالا شما نیز به واسطه ی نیازمندی ها یا کسب و کار تان با نام پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی آشنا شده اید. و شاید این سوال در ذهن شما نیز پیش آمده باشد که پنل اس ام اس چه کاربردی می تواند داشته باشد و یا برای چه دسته از افراد یا بیزینس ها یا برنامه های کاری می تواند مورد  استفاده قرار بگیرد.

اما پیش از اینکه به پاسخ این سوال ها در ذهن تان بپردازیم، بهتر است ابتدا به توضیح بسیار مختصری از کاربرد پنل اس ام اس و یا همان سامانه پیامکی رجوع کنیم.

زیرا با به دست آوردن درک کلی از حوزه ی وظایف و اهدافی که پنل های ارسال پیامک در اختیار دارند، تا حد زیادی می توان متوجه شد که استفاده از این سرویس پیامک انبوه  برای چه گروهی می تواند مفید واقع شود.

  • آشنایی با پنل اس ام اس و کاربرد هایش:

اصولا در جریان و قواعد بازاریابی  در بازار رقابت امروز، استفاده از پیامک انبوه را یکی از موثر ترین و پربازده ترین شیوه های جلب مشتری و فروش و یا معرفی محصول یا برند می دانند.

استفاده از پنل های اس ام اس این اختیار را به کارفرمایان  می دهد تا با تفکیک دلخواه خود در زمینه ی سن، جنسیت، منطقه ی مورد نظر و سایر ویژگی های این چنینی کاربران و مشتریان مورد نظر شان را انتخاب  کرده و تبلیغ خود را برای آنها ارسال کنند.

استفاده از پنل اس ام اس  در هر زمینه ای و برای هر کسب و کاری مناسب بوده و متناسب با اهداف و چهارچوب های کاری هر حرفه و هر بیزینسی، به صورت مجزایی یک پنل اس ام اس تدارک دیده می شوند تا بازدهی و رونق کسب و کار  تان را، در بازه ی زمانی کوتاهی و با کمترین  هزینه ها به بیش از چندین برابر برسانند.

اما در این بین بسیاری تصور می کنند ارسال اس ام اس جهت معرفی کسب و کار، کار آسانی خواهد بود و خودشان نیز به راحتی می توانند از پس هدایت آن برآیند. اما بهتر است بدانید که این تصور، یک فکر کاملا اشتباه است.

زیرا پیشبرد مناسب و هدفمند چنین برنامه ی تبلیغاتی تحت عنوان پنل اس ام اس درپروسه ی بازاریابی ای نیاز به طرح و تدوین یک برنامه کاری  دقیق دارد و مسلما نیز متخصصان حوزه ی خودش را می طلبد.

  • استفاده از پنل اس ام اس به شما پیشنهاد می شود:

اگر به تازگی قصد شروع به فعالیتی اقتصادی دارید و یا کاری را در این زمینه شروع کرده اید، باید بدانید که چه شیوه هایی شما را با صرف زمان و هزینه ی کمتری به نزدیک ترین نقاط به هدف تان می رسانند.

بنابراین در این قسمت قصد داریم به این مسئله بپردازیم که استفاده از  سیستم های پیامک انبوه برای چه گروهی کاربردی تر بوده و بازتاب بهتری را به کسب و کار شان خواهد بخشید.

  1. انواع فروشگاه های فعال اعم از فروشگاه های کوچک یا فروشگاه های بزرگ مانند ( نمایندگی های فروشی محصولات برقی، محصولات صوتی و تصویری، نمایندگی های فروش ماشین و انواع وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری، فروشگاه های اسباب بازی فروشی، نمایندگی های داخلی و خارجی پوشاک و کیف و کفش، فروشگاه های فرش و لوازم فنی و کامپیوتری و نظیر اینها )
  2. انواع موسسات فرهنگی و هنری
  3. انواع مدارس ( دولتی و غیر انتفاعی )
  4. انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی یا خصوصی
  5. موسسات و اجتماع های مذهبی ( حسینیه ها، مساجد، هیئت ها و نظیر اینها )
  6. مغازه داران خرده فروش و جزئی فروشی که قصد ارتقای کیفیت فروش، خدمات و مشتری هایشان را دارند
  7. مهد های کودک و خدمات آموزشی ارائه شده در آنها
  8. دفاتر و کلینیک های پزشکی و بهداشتی ( مانند کلینیک ها یا مطب های روانشناسی، مطب های دکتر تغذیه و دکتر پوست و مو و زیبایی غیره )
  9. شرکت ها و آژانس های هواپیمایی
  10. اماکن تفریحی مانند زمین های بازی، شهر بازی ها، پینت بال،کارتینگ، استخر
  11. اماکن توریستی و اقامتی مانند معرفی کافه ها، رستوران ها، هتل ها یا ویلاهای شخصی

اگر تنها کمی به موارد ذکر شده در بالا توجه کنید حتما متوجه خواهید شد که استفاده از چنین شیوه های پیشبردی مانند استفاده از سیستم پنل اس ام اس برای یک فعالیت اقتصادی مشخص، تقریبا در همه ی مشاغل کاربردی و پربازده محسوب می شود.

بنابراین تفاوتی نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنین سرویس هایی جهت تبلیغات به جذب مشتریان و مخاطبین مورد پسندتان در رابطه با بیزینس و فعالیت اقتصادی تان کمک قابل توجهی خواهد کرد که حتما نتیجه ی آن را در هدف نهایی و بازخورد پروژه تان خواهید دید.

  • Share:

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

درخواست مشاوره

اطلاعات خود را تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند